Jul 9, 2010

bare sånn i tilfelle dere lurte...

Jeg har faktisk snart bursdag...
snart trer jeg inn i mitt siste år i 20'åra.

Jeg kjenner at jeg er i en ny fase i livet.
Kanskje jeg rett og slett begynner å trives som voksen?
har finni meg sjæl liksom,
tilpasset meg selv i voksenlivet.

Jeg har alltid følt meg som en a l i e n i foreldremøter,
og flere av foreldrene i barnehagen og på skolen til ungene kunne vært mine foreldre...
sånn alderen tatt i betrakting.

Men i år har jeg plantet blomster for første gang.
Det er helt ok å gå i kjole - noe jeg egentlig aldri har likt særlig godt.
(MERK: jeg brukte dressbukse og bukseseler på juleballet på ungdomsskolen)
Vet ikke om det bare var for opprørets skyld, eller om jeg bare ikke klarte å tre på meg en kjole og føle meg vel...
Uansett,
hvor dette bærer aner jeg ikke,
men jeg tror jeg ser en stille og rolig, naturlig overgang her.
Ingen krise, null stress!
Og jeg liker det!

Jeg henger med i livet
og det er jo godt!

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...