Oct 18, 2010

Fantastisk kveld hos en fantastisk kvinne

Lørdag kveld var jeg med og feiret bursdagen til
T H E R E S E
med en nydelig bukett herlige jenter!

Det var koselig å være sammen med dere!
Og dere søte små...
Jeg har S A V N E T dere!!
Mer enn jeg trodde kjenner jeg...


Sjokolade
er vel en kjent greie for de fleste jenter
og hva annet enn sjokoladeparty??

S K U M M E L T

jeg klarte faktisk å la være å bli kvalm!

Merkelig egentlig,
for det var

b r o w n i e s
oreo-oste-sjokolademousse-kake
sjokoladefondue
sjokolade
banankake med sjokoladetrekk

puh...


Huset til Therese & Ruben er aldeles nydeligkoselig!
Fikk ikke så mange bra bilder,
for det var så koselig stemning der...
(dunkelt lys, fyr på peisen, stearinlys)
og det liker ikke det elendige kameraet mitt!




Men er ikke de mini-koppene her
s j a r m e r e n d e
så vet ikke jeg...

Dette var gaven hun fikk av meg
Et av mine favoritt-sitater:

"Love takes off
masks
that we fear we
cannot live
without
and
know we
cannot live
within"

-James Baldwin


No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...