Mar 20, 2010

some catching up to do...

Nå har jeg tenkt L E E E N G E at jeg burde ha skrevet et blogginnlegg,
og når man tenker det lenge, tenker man det naturligvis mange ganger.
Derfor er det litt mye å ta igjen som jeg skulle ha skrevet om.

Koselige små hendelser i hverdangen som bringer glede i hjertet...

Jeg har laget en bok av forskjellige gamle ark og papirer som gjestene kan skrive igjen kommentarer i...
riktig så trivlig synes nå jeg!

Jeg skal ha utstilling på en koselig liten steiner-kafé i mai.
De har knallgod kyllingsuppe, gamle loppis møbler og utstillinger av nye malerier hver måned.
Og den lever virkelig opp til navnet sitt,
det er som å komme hjem til Tante Gerda liksom...

Trivlig!

Og siden jeg ikke hadde noen gode ideer,
og heller ingen malerier stående,
gjorde jeg som jeg pleier...

"Gud, kan ikke du gi meg noen gode ideer??"

Og nå har jeg så mange ideer at jeg ikke får gjort unna alt jeg vil...
SMIIIIIL



Jeg har blitt hekta på sjablonger, og nå har jeg merka alt som det går an å merke i huset tror jeg...

I dag strikket jeg et "trekk" til et syltetøyglass av mørk brun hyssing, det ble egentlig ganske så trivlig!

Hjerter er en klar vinner
alltid!


Et av mine mange malerier...


Kom på utstilling i M A I og se mere...




No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...