Mar 26, 2010

lenge leve gjenbruk!


J
eg er så voldsomt inspirert om dagen!

Jeg var og lånte interiørmagasiner på biblioteket her en dag,
og etter det spinner det noe voldsomt i topplokket.
Jeg har pusset opp sofaputene mine, brødfjølene mine,
hengt opp en gammel hvit metallkurv fra kjøkkenet som sto her for sikkert 30 år siden (fant den i kjeller'n),
sjablonger og s t e m p e l har fått fritt spillerom, og søte små ord og vers finnes nå på de underligste steder...

Den nye borddekorasjoen min

Hjerter er et av favorittmotivene mine, og jeg får stadig nye ideer.
I dag fant jeg ut hva jeg skal bruke en panelhøyde av lin til...
Bilde kommer når den er ferdig ;)


På onsdag var jeg i Oslo sammen med ei god venninne.
(Takk for at du var så "impulsiv"!!)

Vi satt nemlig og snakket sammen,
og jeg kom på at jeg har da jammen meg ikke gått i oslo's gater og kikket,
shoppet, hengt, fått inspirasjon og nye impulser på... tja.. 10 år eller no'...
Så, da fant vi ut at det var på tide å ta en tur!

07:30
Oslo - here we come!

Vi kom frem tidlig,
før noe åpna faktisk.
Men så fort Fretex åpna, var vi på plass!
3 etasjer med gullgruve!!
Vi tok helt av, og klarte å oppholde oss der i nesten T R E timer!
Vi gjorde noen skikkelige kupp for en 10'er her og en 10'er der...

Jeg fant en korketavle (som ikke var kork, men strie...med tre søte små knagger på)
Jeg fant en utrolig fin keramikk-potteskjuler til å henge i vinduet,
men den klarte jeg å miste i gulvet så den knuste!
:'(
Du skjønner, det er ikke så lett å holde kontroll på alt når man har en ting hengende på hver finger på begge hender pluss to svære puter under hver arm, og en stor pose i hånda!!
Men etter to minutters sørging og krampe i fingra, klarte jeg endelig å komme over tapet,
og glede meg over de andre s k a t t e n e jeg fant!

Vi hadde det SÅ gøy, og på et tidspunkt der hadde jeg så latterkrampe at jeg holdt på å tisse på meg, og tårene trilla...
folk må ha trodd vi var helt spik spenna gærne!
Noe vi kanskje forsåvidt var også...

Jeg skulle gjerne tatt bilde av det her,
men som du sikkert skjønner så var det l i t t vanskelig å fiske fram kamera fra veska på det tidspunktet der...


Strietavla mi etter jeg malte ramma hvit



Jeg fant en brukt Levi's bukse,
akkurat en sånn som jeg har ønska meg lenge!!




"Det gjelder å se prinsen i padda"
lenge leve gjenbruk!

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...