Dec 8, 2009

lys og varme og idyll?

I dag våkna jeg ett minutt før vekkeklokka mi ringte.
Det er så deilig å slippe å våkne av den stygge stygge lyden.
Jeg sto opp, tente steainlys,
pakket treningsbagen min,
fant frem klær til jentene,
smurte matpakker,
laget frokost,
drakk en kopp te,
pakket regntøy (den vil vi helst ikke se i desember) til de to minste,
det var god stemning i heimen...

Så gikk jeg ned for å hente k l e s v a s k e n,
men jammen var det ikke vann på gulvet!?
Vaskemasina ville ikke snurre rundt heller...
DET er dårlig gjort!
Dumme dumme vaskemaskin!

Men jeg er ved godt mot.
Tom ringte til e x p e r t,
og de skal fikse den!
I hope...

,
midt oppi all hverdagsidyll og ødelagte vaskemaskiner har jeg det egentlig ganske godt!


Peace & Love
Linn


No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...