Dec 1, 2009

gammel, jeg? nei?

I går kveld var nabo'n en tur innom for å snakke data greier med Tom.
Vi skravla litt, og kom inn på om vi ikke begynte å føle oss gamle...
Nå er jo han litt eldre enn meg, det skal sies.
Men allikevel...

Jeg føler meg 19 fortsatt jeg!

Det er kanskje ikke helt bra når man er gift og har tre barn?
Ok, en ansvarsfull 19 åring!
Det høres bedre ut.

Også kan man tenke;
"hm... føler man seg aldri eldre?"
Sånn til sinns liksom...

Styres landet vårt av sånne som oss??
Er Kongen sånn som oss?
Føler han seg 19? 20?

Nabo'n stakk ned på kontoret til Tom,
og jeg ble sittende å snakke j e n t e - s n a k k med ei venninne til langt på kveld... eh, for meg, natt!
Jeg tåler ikke sånn natte-rangling lengre, tross alt.

Kan det være jeg begynner å bli eldre?

Når klokka hadde bikka 00.15 gikk jeg på badet.
Og gjett hva jeg fant?

3 GRÅ hårstrå midt oppå hue!!


I all verdens land og rike!
Jeg er da bare 28!!

K a n s k j e jeg begynner å dra på åra allikevel?

Jaja.. jeg er da i hvertfall ikke grå til sinns!



Peace out!

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...