Nov 26, 2009

Den store dagen!

Jeg hadde så store ambisjoner om å skrive blogginnlegg ofte, med fine bilder og greier...
Men særlig fine bilder begrenser seg selv, rett og slett fordi jeg ikke får lagt over bilder fra kamera og inn på pc'n min... minnekortet vil likosm ikke inn noe sted her.
Til mobilen har jeg sånn ledning, så det funker fint!
Men mobilen min har så elendig kamera! :(
Jeg ønsker meg en mobil med bra kamera jeg!
Tror jeg...

Uansett da,
nå har vi akkurat spist frokost

uret viser 06.56

Og jeg drikker en kopp te og beretter om dagens gjøremål mens ungene gjør et forsøk på å rydde opp etter frokosten sin.

I dag er nemlig den store dagen!
Vi skal nemlig reise til Elverum hvert øyeblikk for å ta av gipsen til Emilie!!
Hurra!!
Og hun har fortalt at det første hun vil gjøre når hun kommer hjem er å bade uten plastpose på armen! :)

Og så får vi besøk av NOah.
For de som ikke vet det, er NOah (søt måte å skrive det på?) lille kid'en til søstra mi.
Han har akkurat bikka ett år,
og ser ut som en oppblåst pingvin når han går!
Og han er bare verdens mest fantastisk nydelige gutt!
Jeg er så glad for å få være tanta hans :)
NOah, I LOVE YOU!!

Skrik og skrål
vann
tannkrem
hårbørste
do

"mammaaaaaaa, kan du tøøøøøørke meeeeeg??"

Ok, jeg må stikke!

Peace out ;)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...