Nov 27, 2009

Den enes død den andres brød...

I dag har jeg vært og tømt huset til svigermor for antikviteter og andre potensielle julegaveprosjekter.

Jeg har oppdaget at når jeg ser ting som ikke nødvendigvis ser så bra ut,
så tenker jeg umiddelbart ; "Hm... hva kan jeg lage av dette??"

Dette er den gamle picnic boksen til ungene sin oldemor, for et funn!!

Hva den her er vet jeg lite om, men kul er den!

Den her var opprinnelig grønn, et syskrin av noe slag, men dumme Linn (slå seg sjøl i hue med en spade) tenker ikke over at sånne ting ble laget før oppvaskamskiner ble laget... Den tålte jo selvfølgelig ikke den behandlinga!... Men da kan jeg male den og lage noe fint av den med god samvittighet :)

Disse små søte boksene blir morsomme å re-designe!

Den her gleder jeg meg mest av alle til å fikse på!
(orka ikke å snu bildet etter at jeg oppdaget at det var feil vei)

Når de er ferdige,
da skal jeg legge ut nye bilder :)

G l e e e e d e r meg!


No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen en hilsen...